فهرست

تجلیل از برترین‌های قرآنی بیست وچهارمین جشنواره قرآن وعترت

آیین تجلیل از برترین‌های بیست وچهارمین جشنواره قرآن وعترت با حضور دکتر مهدی پورامیر، معاون فرهنگی ودانشجویی برگزار شد.

به گزارش مفدابابل، همزمان با سالروز میلاد با سعادت کریمه‌ی اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، آیین تجلیل از برترین‌های بیست وچهارمین جشنواره قرآن وعترت ، روز سه شنبه ۳ تیر در سالن فرهنگ معاونت فرهنگی ودانشجویی برگزار شد.

در  این مراسم پس از تلاوت قرآن مجید که توسط یکی از تجلیل شوندگان قرائت شد، دکتر پور امیر معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل، ضمن خوش آمدگویی به مدعوین برنامه  و تبریک به ایشان در سخنان کوتاهی بیان داشت:  "بازخوانی قصه‌های قرآنی، حاوی پیام‌های متنوع می‌باشد که می‌توان از آن  بهره‌های فراوان جست."

دکتر پورامیر در ادامه از تجربه برگزاری کارگاه‌هایی تحت عنوان نجوم در قرآن با همکاری یکی از اعضای هیات علمی در دانشگاه خبر داد که بازخورد مناسبی در میان شرکت کنندگان داشته است.

در ادامه ی این برنامه  حجت الاسلام حبیبیان،  معاون نهاد رهبری در دانشگاه ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) در بخش‌هایی از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های عظیم قرآنی درجهت ، هدف‌گذاری در جامعه از ضعف ارتباط قرآن و جامعه اسلامی انتقاد نموده و خواستار گسترش فرهنگ قرآنی در آحاد جامعه شدند.

در پایان این برنامه از ۳۵ نفر از برترین‌های دانشگاه که در بیست وچهارمین جشنوار ه قرآن وعترت حضور داشتند و مقام‌های شایانی را کسب نموده اند تقدیر وتجلیل شد.

شایان ذکر است که این جشنواره دربخش‌های مختلف  معارفی، آوایی، پژوهشی، ادبی و هنری بصورت سالیانه در میان بیش از شصت دانشگاه از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می شود، که دانشگاه علوم پزشکی بابل  از نظر کمی و کیفی حضور پرنگی دارد.