شرح وظایف مدیر اداری:
امور اداري در واقع مديريت جنبه هاي انساني دانشکده را در بر مي گيرد چرا که انسان عامل مهمي در رسيدن به اهداف سازمان و مديريت به شمار مي رود. تحقيقات، امروزه بيانگر اين واقعيت است که بين نحوه مديريت منابع انساني و رسيدن به اهداف مهم سازمان رابطه نزديکي وجود دارد. اين واحد در راستاي تحقق اهداف دانشکده اهم برنامه ريزي خود را بر منابع انساني (که رکن اساسي و اصلي سازمان است)،
اجراي صحيح بخشنامه ها، آئين نامه ها و ... در چهارچوب مقررات
و ضوابط قانونی انجام مي دهد.
1- نظارت برانجام امورفنی وپشتیبانی .
2- تدوین برنامه عملیاتی سالیانه واحدهای تحت پوشش.
3- هماهنگی برای تهیه شاخصهای عملکردی دانشکده درهرسال.
4- تهیه لیست وبرآورد نیازهای کلیه واحدهاواعلام آن به حوزه معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه برای تامین وتخصیص اعتبارلازم.
5- نظارت برحسن اجرای بخشنامه ودستورالعمل ها.
6- شرکت فعال درجلسات وکمیته های دانشکده ودانشگاه .
7- تنظیم قراردادهابابخش های خصوصی.
8-صدور دستورات لازم به منظور ايجاد هماهنگي بين واحدها .
9-انجام فعاليتهاي لازم در زمينه پياده كردن مفاد طرح طبقه بندي مشاغل دولت در مورد مستخدمين سازمان متبوع با همكاري واحد كارگزيني.
10-تهيه گزارشات لازم جهت ارائه به مقام مافوق .
11-همكاري در امر آموزش ، پژوهش و امور تحقيقاتي در زمينه شغلي.
12-نظارت بر امر آموزش كاركنان با همكاري مسئولين مربوطه.
13-نظارت بر اجراي طرح تكريم ارباب رجوع و رسيدگي به شكايات بر حسب مورد.
تلفن مستقیم | 01132191973 |
---|---|
تلفن داخلی | 223 |
فکس | 01132195520 |
پست الکترونیکی |