فهرست

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1402-(اطلاعیه شماره 2)

ثبت نام دو مرحله ای در روزهای اعلامی مشروحه ذیل انجام می پذیرد :  

 

  1- ثبت نام مرحله اول مجازی : از روز دوشنبه تاریخ 1402/7/17 لغایت جمعه تاریخ 1402/7/21

  2- ثبت نام مرحله دوم که تحویل مدارک به صورت حضوری می باشد از روز شنبه تاریخ 1402/7/22 لغایت دوشنبه تاریخ 1402/7/24

  3- شروع کلاسها از روزسه شنبه 1402/7/25 

 

ضمن تبریک ، به دانشجویان عزیز باطلاع می رساند:

ثبت نام مرحله اول :کلیه دانشجویان پذیرفته شده الزاماً بایستی از روز دوشتبه تاریخ  1402/7/17  الی روز جمعه تاریخ 1402/7/21    برای مرحله اول ثبت نام اینترنتی را انجام دهند.

عدم ثبت نام اینترنتی دانشجویان ورودی مهرو بهمن در موعد مقرر به منزله انصراف می باشد

 ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدید الورود 

1 -نحوه ثبت نام: مراجعه به سامانه مدیریت آموزشHamava.mubabol.ac.ir

////مدارک اسکن شده  باید کاملاً دقیق، واضح و خوانا باشند

اطلاعات بصورت دقیق تکمیل گردد، مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده بر عهده شخص دانشجو می باشد.

2-مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی:

2-1 . اسکن صفحات شناسنامه 

2-2  . اسکن کارت ملی پشت و رو

2-3  .عکس4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد

2-4  .اسکن اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی و متوسطه با تمبر، مهر و عکس- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی

2-5  .اسکن اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا گواهی موقت با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی

2-6  .اسکن اصل گواهی موقت یا اصل دیپلم(برای نظام قدیم ) با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

2-7  .اسکن اصل گواهی موقت یا اصل پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

2-8  .اسکن اصل ریزنمرات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک  

2-9  .اسکن فرم انصراف قطعی دانشجو در صورت انصراف از تحصیل و تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه مربوطه

3 -درخواست صدور معافیت تحصیلی مربوط به پذیرفته شدگان(ویژه آقایان )(برای دریافت اطلاعیه پیوست لطفا کلیک نمایید)

4- درخواست تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی

(سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی) https://emt.medu.ir

مراجعه به سامانه درخواست تاییدیه و پس از  پرداخت الکترونیکی هزینه مربوط، کدهای  پیگیری تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی را بارگذاری نمایید. صدور کد رهگیری به منزله ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی  و سوابق تحصیلی می باشد و  کدتاییدیه را بعداز بارگذاری نزد خود نگهداری نموده به همراه مدارک اصلی ارسال نمایید. نیاز به حضوردر دفاترپیشخوان نمی باشد.

تذکر:فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق، به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تائید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

5  - فرمهای انجام معاینات دوره ای و تکمیل فرم پیوستی: معاینات دانشجویان نزد پزشک خانواده (در صورت نداشتن پزشک خانواده با مراجعه به مراکز درمانی شهر خود)تکمیل و نزد خود نگه داشته در روز تحویل حضوری مدارک ارائه گردد. لطفا برای دریافت فرم اینجا کلیک نمایید .

 

6  -برای دریافت فرم رفاهی و فرم تعهد پوشش لطفا اینجا کلیک کنید .

تذکر  مهم  : تمامی مدارکی که در ثبت نام اینترنتی (مرحله 1 ثبت نام) ،اسکن وارسال نموده اندرا در قالب یک سی دی در روز تحویل مدارک به همراه اصل مدارک(دیپلم ریزنمرات ویک سری فتو کپی آنان،شش قطعه عکس پشت نویسی شده  وفرمهای تکمیل شده) در روزهای ثبت نام که توضیحاََ  " تحویل مدارک برای پذیرفته شدگان نیمه اول و دوم می باشد " به همراه داشته باشند.

- فرمهای آموزشی و فرم مشخصات شخصی را برای تکمیل  از اینجا دانلود و تکمیل و در زمان ارسال مدارک ، ضمیمه گردد.

 

توجه : لازم به توضیح است که محل امضا نماینده دانشگاه در فرم مربوطه هنگام  تحویل مدارک از جانب نماینده دانشگاه امضا خواهد شد . 

اطلاعیه دانشکده پردیس:

توجه: برای دانشجویان پردیس خودگردان نیازی به تکمیل فرمهای شماره 1 و 4 و 6 نمی باشد. اما اطلاعیه شهریه مربوط به دانشکده پردیس را از اینجا دریافت به همراه دیگر مدارک ثبت نامی اقدام کنید . 

 

آدرس: بابل –خیابان کشاورز(گنج افروز)معاونت آموزشی، اداره آموزش کل

درصورت داشتن هرگونه پرسش با واحد معاونت آموزشی—32208143-32208145 –امورپذیرش وثبت نام - داخلی 202و154////خدمات ماشینی داخلی 155///تماس بگیرید.

 کدپستی :47745-47176

 

کنترل مجدد نتیجه ثبت نام جهت حصول اطمینان از تکمیل بودن ثبت نام الکترونیکی:

جهت اطمینان از نتیجه ثبت نام الکترونیکی

 و رفع نواقص احتمالی مدارک ارسالی، پیام های ارسالی در پورتال ثبت نام الکترونیکی را مجدداً بررسی نمایند تا از تکمیل شدن ثبت نام اطمینان حاصل گردد. کارشناسان به تدریج اطلاعات ارسالی را کنترل کرده و پیام مبنی بر عدم تایید ثبت نام با تایید ثبت نام و کامل بودن مدارک در همان پورتال ثبت نام دریافت می کنید. ( در صورتیکه تمام برگه های ارسالی سبز رنگ باشد و هیچ پیام اخطاری دریافت نکرده باشید، ثبت نام کامل است)

 

قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود

بدین وسیله به اطلاع دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر می رساند :

جهت تشکیل پرونده پس از تکمیل ثبت نام در واحد آموزش دانشکده در روزهای ثبت نام حضوری به ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز :

1-اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه

2- اصل و کپی کارت ملی

3- اصل و کپی کارت ایثارگری

4-معرفی نامه بنیاد شهید و ایثارگران بابل

5- دو قطعه عکس

6- شماره حساب سیبا بانک ملی به نام دانشجو